środa, 3 czerwca 2015

UWAGA!

Hej...
Nie wiem od czego zacząć.
Kiedy wpadł mi pomysł na to Fan Fiction, cieszyłam się jak głupia ponieważ to było coś innego.
Prolog i pierwszy rozdział był najlepszy, potem zaczełam za bardzo mieszać. W mojej głowię wydawało mi się to idealne, ale jak przeczytałam wczoraj moje "wypociny", załamałam się. Wydaje mi się, że jest to beznadziejne, a ja nie potrafie poskładać to w całość. Podczas mojej nieobecność nowy rozdział był napisany 5 razy, ale zawsze fo usuwałam, spróbowałam wczoraj znowu, nie udało się. Ti chyba oznacza, że muszę to opowiadanie zawiesić. Będe stała w miejscu jeśli sobie wszystkiego nie poukładam.
NA DZISIEJSZY DZIEŃ OPOWIADANIE ZOSTAJE ZAWIESZONE.

NIE WIEM KIEDY WRÓCĘ, ALE NADAL BĘDE PISAC TO NOWE OPOWIADANIE LINK

CZEKAM NA HEJTY I INNE TEGO TYPU RZECZY.
Jedyne co mi zostało to przeprosić.
PRZEPRASZAM

4 komentarze:

  1. twoj pomysl na opowiadanie jest dobry, nie rezygnuj z niego, przeczytaj prolog i pierwszy rozdzial, zrob sobie plany kolejnych wydarzen, podziel to na rozdzialy i zacznij pisac trzymajac sie planu, chcialabym przeczytac ta hustorie do konca i mam nadzieje, ze mi sie to uda i ze dasz rade pisac dalej
    swaxkidrauh xx

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję że powrócisz do tego opowiadania bo bardzo mi się on spodobał

    OdpowiedzUsuń
  3. prosze dodaj rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy dodasz rozdział?

    OdpowiedzUsuń